Monday, May 16, 2011

Ummu gile

haha aku mencarut sikit coz ade yg tak kne kat skola today,
aku tau la Aina da rapat ngan hang tpi tak yah la over,
pstu agak agak diorang sembang aku pun mcm...
tau tau je la kan
so,
aku pegi kat mak aku (dini)
aku cite smuernye la kt die
aku tak tau la die phm ke tak,
pastu lepas kitorg da smpai kat canteen

dini : mas kamu nk tngk satu bnda tak kite buat ?
Mas: ape die?

pastu die tunjk satu buku
blum sempat nk bace
ummu dtg
Ummu bley plak RAMPAS buku tu dari aku
IDIOT!!
then aku pun bla dari situ
dini kejar aku

dini: Mas jgn mrajuk !
Mas: Mane ade..
dini: Kite tau kamu mrajuk dngn Ummu..
Mas: tak de ahh ..
mane buku tu?
dini: tngk ahh..
pastu aku tngk ummu buat bodohh jer
Then aku kecik hati
sampai balik aku skit hati ngan die !


No comments:

Post a Comment